APRIL

UNDER RÅDANDE TIDER SKER EN NÖDVÄNDIG OMSTÄLLNING AV VÅRT VANLIGA PROGRAM OCH VÅRA VERKSAMHETER.

ÖPPEN KYRKA. Generellt sett kan vi säga att vid tider då vi annonserat gudstjänster kommer kyrkan att hållas öppen för andakt, bön, musik och ljuständning.

ANDRUM inbjuder vi till med samma upplägg som vanligt, men vi uppmanar er som brukar vara frukostsugna att ta med er egen kaffekorg.

Konsertverksamhet och övriga programpunkter kommer att strykas eller skjutas på framtiden. Här hänvisar vi till vår Facebooksida med ett veckoprogram som är så uppdaterat som det är möjligt i dessa tider.

Andrum på Facebook – finns nu också att ta del av på Vårdklockans Facebook i streamad form som uppdateras med jämna mellanrum.

Vi planerar också PILGRIMSVANDRINGAR på onsdag förmiddagar.

Ta hand om varandra och hör av er till varandra. Vi har alla en roll och uppgift i detta.

För samtal, stöd och förbön finns församlingens anställda tillgängliga också under denna tid.

Gud,

ge mig sinnesro

att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden.

Amen.